Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

baner-dustaw

baner-mpolski

Turniej Wiedzy o Dukli


22 marca br. w szkole Podstawowej w Dukli odbył się  finał Turnieju Wiedzy o Dukli klas drugich Szkoły Podstawowej. Wszyscy finaliści wykazali się dużą wiedzą o dukielskich zabytkach.

Po etapie pisemnym do finału zakwalifikowało się 10 uczniów z klasy IIa i IIb.   Organizatorkami turnieju były wychowawczynie klas drugich: Bogumiła Ganczarska i Elżbieta Lega. Otwarcia finałów dokonał zastępca dyrektora Stanisław Fornal. Każdy z finalistów losował pytania.  Nad turniejem wychowawczynie pracowały znacznie wcześniej. Wszystkie klasy wzięły udział w wycieczkach tematycznych związanych ze znajomością naszego miasta: odwiedzili  budynki użyteczności publicznej, zwiedzali kościół farny pw. św. Marii Magdaleny, klasztor i kościół OO. Bernardynów, odwiedzili Muzeum Historycznym – Pałac w Dukli.  Jury pod przewodnictwem Krystyny-Boczar-Różewicz miało trudne zadanie, bo dzieci były znakomicie przygotowane.  Nagrody rzeczowe dla wszystkich finalistów ufundował burmistrz Dukli Andrzej Bytnar.

Wyniki Turnieju Wiedzy o Dukli:

I miejsca: Jakub Wysowski (klasa IIa), Daria Delimata (klasa IIb),

II miejsca: Przemysław Krowicki (klasa IIa), Norbert Wszołek (klasa IIb),

III miejsca: Igor Helon (klasa IIa), Julia Bąk (klasa IIb),

Wyróżniena:  Mieszko Chmurski, Majka Skrzęta, Karolina Szczepanik i Maciej Torba.

Finalistom i laureatom, a także wychowawczyniom i rodzicom serdecznie gratuluję. Dzieci wykazały się szczegółową wiedzą szczególnie o kościołach i muzeum i komorze celnej.

2018-03-27
Krystyna Boczar-Różewicz

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.