- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1465)
z w o ł u j ę
na dzień 30 października 2024 r. (środa) o godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli X sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
3. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
4. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych.
5. Sprawozdanie z działalności Biblioteki Publicznej w Dukli za 2023r.
6. Zapytania i wolne wnioski
7. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Dukla (druk 36),
b) zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Barwinek, Trzciana, Tylawa, Zawadka Rymanowska, Zyndranowa (druk 37),
c) zmiany uchwały własnej dotyczącej szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania (druk 38),
d) przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (druk 39),
e) zaciągnięcia zobowiązania ponad budżet roku 2024 na rok 2025, na udzielenie dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej Dukla – Fara pw. św. Marii Magdaleny z przeznaczeniem na realizację inwestycji: Renowacja zabytkowej elewacji kościoła, dzwonnicy Parafii pw. św. Marii Magdaleny w Dukli (druk 40),
f) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na 2024 rok (druk 41),
g) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla na lata 2024-2038 (druk 42).
8. Oświadczenia i informacje.
9. Zamknięcie sesji.
Wspólne posiedzenie Komisji
30 października 2024 r. (środa) godz. 9:30
sala konferencyjna nr 211
Przewodniczący Rady
Paweł Kuffner